Är det jag som är planerarn?

Sitter just nu och kollar på lite bilar och funderar på vad jag ska köpa för någon, samtidigt som jag har gjort en lista på vilka jag ska bjuda till min student som jag tar om ett år. Vilken planerare jag är.. ;)

Nu är jag hemma från Stockholm igen, tyvärr. Har haft det så underbart mysigt där nere och ville inte åka hem, menmen.

Såhär såg min vecka ut i stan:
Tisdag- Shopping i Gävle med mamma och Vicky, åkte sedan med morfar till stan. Åt och gick och la mig när jag kom dit

Onsdag- Åkte in till stan m morfar och kollade på Pride. När jag kom tillbaka till högby så hämtade Magnus mig så åkte vi till Johan & Mimmi där mamma, pappa och Vickan var =) (gick och la oss vid fem och klev upp 9, urk..)
Tordag- Grönan

Fredag- Sol&bad med Mimmi och Engla, sedan vidare till Bengt där vi fortsatte bada i poolen&jaccuzin.

Solning hos Mimmi&Johan..                                              ... sen hos Bengt&Angeta



Denna goding slingrade upp på våran filt när vi var på stranden och badade.. :s

Lördag-
Kim&Fredde kom ner och vi badade massor innan vi åkte till Ballbreaker och firade morbror med mat och bowling
Söndag- Hemresa =(

Kommentarer
Postat av: elin

Jag jag hoppas för din skull att jag är med på den listan på din student! Även 18 års dagen! Annars kommer jag ändå!!!!!!!!!!!!! <3

2011-08-10 @ 18:24:02
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: elin

Uva med ormen btw .. var det en snok eller huggis?

2011-08-10 @ 18:25:27
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0