Torsdag.

Hej igen! Nu har jag ork att skriva några rader, efter 6 dagars frånvaro, hehe =)

oops, låååångt inlägg!

Långfredagen.

Mysigt på morgonen när jag och Kim myste i solen! Blev bra och rolig till en början, men är nog den sämsta långfredag jag har upplevt.. Satsar mer på den sista ist ;)




Lördag.

Skattkarta efter påskägg! =) Därefter hittade vi våra papperskassar, mums!

  
Min mor kan som sagt det här med påskägg.

- 1 kg godis
- Andra prylar som tex roll on, scrub, body butter mm..
- 2 kartonger hagelpatroner
- 1 karta sallong skott
- Inslagnings sak
- 200 st lerduvor som jag och Lillan får dela på.

"Släktträff" för de närmsta med påskbord från Kims mammas sida. Lena, hennes syster och alla barnsbarns barnsbarn typ ;)
Senare på kvällen blev det körslagetmys at Lenas place, underbart är bra!

Söndag.

På hälsning av fam. Bäverbrandt, morfar och klanen Mångsåker, även kallad familjen Taikon som kom med heeela familjen som är 10 st... Full rulle här hemma med alla människor, och det bästa, mer påskägg! Haha =)

Måndag.

Grillning hos Nicklas och Sofia, och som ingen kan ha missat, Körslaget. Med mina 34 röster så kanske jag bidrog lite till att dom vann, eller? Haha, jag är långt ifrån värst, finns andra idioter där ute som röstade säkert fyr dubblat. =)

Tisdag.

Älsklingsungen Nathalie sov hos mig. ♥




-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0