Pigg å Kry =)

Nyvaken =)
Igår åkte jag vid halv sju tiden till Emma och började göra mig iordning. Klockan nio när jag och gummsis hade gjort oss färdiga drog vi till Tomas i en timme sedan vidare till Öjeberget där det blev fullt ös! Herregud vad mycket folk det var =) Efter 2 timmars dansande med Emma, Martin, Gustav, Marcus, Magnus, Johan & Mattias började folk dra sig hemmåt, även Engmans packade ihop. När Emma&Markus också hade åkt hem så hoppade jag och hjärtat in i bilen tillsammans med Jimmy och åkte till Ljusdal! Slutade med en Big star för mig sedan åkte jag och hjärtat hem och la oss =) Helt underbar kväll med andra ord.

Fast jag inte kom i säng förrens halv fem så vaknar jag klockan tio. Tycker då inte jag är så länge att sova! Inte efter en helkväll ute iaf. Förut nöjde jag mig inte förrens jag sov till 12-13 tiden ;) Ne nu ska jag plugga lite inför jägarexamensprovet sen gå och väcka hjärtat med frukost på säng, haha!

Puss o kram, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0