Dagen.

Har varit skojjig =)
Började med att jag medvetet sov över 2 timmar och kom till skolan vid 12 tiden. Riktigt skönt med en liten sovmorgon när det har varit så stressigt i skolan. Jag tycker iaf att det är bättre om jag sover några extra timmar och hoppar de två första lektionerna i skolan än att inte komma i över huvudtaget! =)

Hur som helt, efter två lektioner var det slut för dagen och jag Emma och Linnéa gick till Dellan och köpte glass. Jag och Emmmmsaan delade på 6 pack snickers, mums! Bjussade till och med Linnéa på min sista ;) Gick till matsalen i väntan på bussen och fick oss ett rejält skratt! Herre min je, förstår inte varför just vi ska skämma ut oss jämt! haha "Han sa är det hon som du tycker ser bra ut?"

Härligt att helgen är planerad nu;

Fredag- Evsan
Lördag- Emma FÖRHOPPNINGSVIS om inte planerna går i kras..
Söndag- Förbannade jägarexamensprov :/ + 3 rätters middag av Danne Morberg =)

-E

Kommentarer
Postat av: emma

haha ååh, så grymt pinsamt men även så sjukt kul! :D Planerna får inte gå i kras, är verkligen astaggad!

2011-04-07 @ 20:59:43
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/
Postat av: linnea

hahah danne morberg ;)jaa vet du hur mätt jag blev eller :o mådde fan skitilla när jag kom hem!

2011-04-07 @ 21:05:27
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0