Girls they NEED to have fun!

Ja, men så här dags drar alla iväg till Hudik, men jag stannar hemma.. Istället för att ta en sista minuten resa så fick det bli en sista minuten ändring och stanna hemma med ett sjukt "barn" host, kille. KUL. Eller, det finns väl alltid någonting bra i det dåliga, å andra sidan så kan jag ägna lite tid åt studerande och jaga i morgonbitti. Dessutom kanske jag orkar att gå ut och plocka bär, som jag inte skulle orkat med en redigan bakfylla (skämt åsido) hehe, vet att lilla mammsen läser min blogg! Bara skämta, inte gör jag sånt e^^

Jaja, skulle hyra film på statoil också, men apparaten funkade inte, så vette fan vad man ska göra ikv.. Sitta och vänta på kim, som inte kommer, att komma? jaa varför inte! :PPPp shit, sitta hemma på en fredagkväll...

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0