Blanco y Negro

VAD HÄNDER I HELGEN??! G-fest-->Marknad-->Sitta hemma-->?? shiiet och imorgon är det torsdag och sedan en dag kvar......



Idag har jag bara varit hemma och gjort ingenting, eller joo, det har jag faktiskt gjort!
Jag har lagat massvis med mat! =D
-Kyckling&Spagetti wook
-Kycklinggryta med jordnötter (när jag äter det kommer det att vara andra gången i mitt liv som jag äter mat med nötter i (!!))
-TomatslachMorotslachLök.. gryta?
Smuskens!

Kvällen kommer att spenderas framför tv;n antar jag, bla kolla på Idol =)
Kim kommer inte i kväll igen.. :/ hjärtat, du är saknad!! Men får se när vi ses nästa gång

Kommentarer
Postat av: linnea

koooom till skolan imorn! saknad du! :) varför har du lagat mat? ;D <3

2010-09-08 @ 20:16:08
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Carina Holm

Va duktig du är :)

2010-09-14 @ 08:43:05
URL: http://cina-cinasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0