2010-09-28

Vissa dagar har jag ingen ork att blogga, de sista dagarna tror jag har varit en sådan dag! =)

Jag var ju som sagt i stockholm i helgen och firade morfar. Var på Ikea och köpte det enda som jag spenderade pengar på - en dörrmatta fär 4 kr! (y) såg dessutom Anders Bagge där! ;)

Igår var jag hemma från skolan för att min buss från skogen var försenad, så då tog jag och eve med oss Esmilee till Kyrkis ist! :) skojj var det!
Imorse väcktes jag av pappsen som kom och sa att min kära lilla katt hade kommit in med en Liiiiiten mus och släppt av inne, LEVANDE! så den sprang och yrade runt, och vi måsta rädda den, suck...
Sedan ringde jaktledarn och berättade att en älg hade blivit påkörd utanför byn som pappa skulle iväg och spåra och frågade då om jag ville följa med, MEN jag följde faktiskt inte med, även om jag ångrar det beslutet.. Måsta till skolan "/

Nu ska jag fortsätta med min tyska häxa läxa. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0