Usch...

Hatar tisdags morgon i skolan.. Först har jag lektion. Sen när jag har en timmes rast, innan lunchrasten, så är jag helt själv!! :o Linnéa, Emma eller Kajsa har lektion. Inte ens Sofia eller Linnea har rast.. :( Det suger. Inte har jag batteri på telen heller. This sucks.

Nu HELT PLÖTSILIGT så ska inte Kim ner till Stockholm länge, varför fattade jag inte riktigt... Tror han skulle iväg och jobba i Furudal fr Torsdag-Söndag. Less jag blir, som tur så bokade jag inte bussbiljetter, tänkte vänta tils idag så nu får jag se hur det blir med allt. Det suger, det också, om det inte blir något :( Har verkligen längtat till att få åka ner till mormor! ♥ och kolla på lite kläder.. hehe!

P&K Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0