Söndag!

I morgon är det looov!

Gårdagen spenderades med Emmsan i jacuzzin, och med emma+killarna i bilen tur och retur till Ljusdal! Mys!
Imorse
blev jag upphämtad av hjärtat som tog med mig till hans jobbarplats - Där ett hus brann upp. :( När vi var där och han tankade osv så kom ägarna till det fd huset. Fyfan vad hemskt det borde vara att bara förlora allt sådär :/ Usch..

Nu ikväll så skulle flickorna komma hit, men alla har blivit smittad av min förkylning så vi sköt upp det till ett bättre tillfälle då alla kunde och var frisk! Tyvärr så hade Kim redan bestämt att han skulle åka iväg är man nörd så är man, så kvällen spenderades framför TV:n med mamma och pappa med lite godis och stickning! haha =) Jag håller fortfarande på med min pippitröja, ska nöta den som fan nu så att jag får använda den i vinter!


Alltid
är du vacker
alltid ett skratt som smittar av sig eller smiter ner i den
alltid så sköna sängen vi lärt oss att kalla vår
alltid bredvid mig, gör du mig så lugn ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0