Skogsnatt!

Åh. Känner mig så glad! ganska iaf! Nu snart ska vi beställa biljetter till Egypten! Jag och mamma tänkte göra det ikv, men så frågade hon Emma-Stina och Christian om dom ville hänga på, och det ville dom! Så just nu håller vi på att ragga folk till resan! Pratade med mamma medans jag hängde tvätt och sa att nästa gång vi åker utomlands kanske jag i bästa fall är runt 19, så nu när vi åker så ska jag festa loss! Ojojoj vad jag längtar! Jag är ju ändå 17 när jag åker satt.. =D

Har just bakat kladdkakemuffins! Mumsis, ska kolla efter kläder tills i möra sen ska jag nog gå och lägga mig!
Imorgon får jag ca 1 timmes sovmorgon, skööönt! ska somsagt till vetrinären klockan 9 så strax efter åtta kör jag utför gårdsplan!


P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0