Nu är det snart jul..

Hallo!
Idag har vi matte prov, det gick sådär.. Brandlarmet gick igång och vi måsta sitta kvar, bara för att vi hade prov, enda tills det började lukta rök, då fick vi gå ut! haha..
Tog hem lite grejor från farmor idag och började göra kransar som vi ska ha och sälja på Helsingegårdens julmarknad den 20 november! Tycker att det är riktigt roligt att hålla på och pyssla lite grann när man inte har något annat att göra!


Min krans..

..Vickans som mamma hjälpte henne med..

..och slutligen mammas hjärtformiga-krans!

Nu ska jag fortsätta med min tröja i väntan på hjärtat så kanske jag får använda den i år... =)

P&K Erica

Kommentarer
Postat av: linnéa

din var lätt snyggast :)

2010-10-31 @ 10:02:34
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0