Bad hairday...

Ojoj vad jag är dålig på att uppdatera.. =) men det orkar jag inte bry mig om! =)

I helgen var Emma, Linnea, Sofia, Linnéa och Kajsa hos mig! Det blev lite mys med flickorna och dessutom en väldigt god middag! På natten åkte flickorna hem och jag& Emma ringde boysen som mer än gärna -not- ville komma! Men dom kom iaf! Igår hyrde jag och älskling 2 filmer som vi låg och kollade på, eller såg iaf på hans, inte min :(

Till helgen blir det hockey och bandykvällar med Emma, Linnea och Sofia! (<3) underbaringar!
Dessutom en tripp till sundsvall för lite vintershopping. :D

Gud vad jag hatar äckliga människor. Tyvärr såg jag en nyss så nu är min dag förstörd typ.         .
Inte blir jag på något bättre humör av att veta att det inte blir någon röstning på lucian.. SUCK.

Man ska inte blogga när man är på dåligt humör, så hejdå!

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0