Gud vad skönt att blogga från en dator..

har bara bloggat med telen hur länge som helst, och då går det inte att lägga till bilder..
Hua vad seg jag är! Det blev ingen skola för mig idag :)) Men självklart så bestämmer jag andra saker på mina lediga dagar, så någon sovmorgon, det blir det inte! haha =) Var iväg och passade Essis på förmiddan, tills Sofia kom hem vid nio tiden. Riktigt roligt! =) 

                         Sötpruppen

 
Essis; vem är det som kommer?
Kollade ut och såg att det var Sofias bil,
Essis; neeej, jag vill inte att mamma ska komma hem!
Sprang in på sitt rum och nästan grina
Essis; Dumma mamma! Jag vill vara med Arica! haha sötare unge än henne får man leta efter!!

Ikväll är det hockey, vilket jag totalt hade glömt bort, så får se hur det blir, isf måste man ju anstränga sig med smink... hehe tyvärr ska kim jobba hela kvällen, så får se hur det blir med allt.

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0