Good morning!

Jag har just vaknat och upptäckt att jag är ensam hemma.. Tråkigt, jag som ALDRIG brukar vara själv hemma. hehe, hade helst av allt velat följt med Kim till hudik, Men han åkte så tidigt och jobbade och allt blev bara krångligt, så jag betsämde mig för att ta min första sovmorgon på det här lovet! Tyvärr sov jag bara till nio, menmen. Bättre än 7! =)

Nu ska jag börja träna, nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och sluta äta onyttigt (ska bara äta upp godispåsen som jag har i jackan först) och göra sällskap med kim och börja gå på gym eller något liknande! Vad gör vi? Nu kör vi!!

Hittade vääldigt gamla pics på mig på den här datorn;

 
 
 

HAHAHA, ni förstår inte hur mycket jag garva när jag så dessa två bilder!




P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0