22:45

Måste bara säga att det SUGER att blogga på telen.. men ändå så gör jag det.. hah.. är hemma hos lena nu och har precis sett färdigt på pensionärs jävlar! Helt klockrent program, måste nog vara det bästa som har gjorts på svenskts tv! Man får verkligen sig ett gått skratt! Hah! Imorgon så är det SP-dag, men jag börjar känna mig lite sjuk *host host* så morgondagen spenderar jag tillsammans med busfröt Esmilee istället! Mysipys med massa bus =) Skulle dessutom behöva fara en sväng till dollar store, så förhoppningsvis så är kim pigg på att skjutsa mig dit imorgon =) nu måste då jag sova, godnatt! P&K Erica

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: haha nejdå du kan vara lugn, inga uggs för min del ;) haha typ 3 kommentarer tror jag x)

2010-11-15 @ 23:07:18
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0