Söndag..

Har inte haft tillgång till en data sen i torsdags.. ojoj!
I Fredags hade jag och emma en filmkväll i lägenheten, (men vi hann inte se en film) tror att vi båda satt och drömde oss bort ;) väldigt mysig gumman!
I går var jag och hjärtat med Jimmy och Kongas hela dagen och kvällen. Städade Andreas bil och tjänade några lätt förtjänta pengar! Åkte till Gävle på crousingen vid halv nio, men åkte tillbaka hem igen 30 minuter senare, efter vi hade åkt driven på Donken :D

Älsklingshjärtat ligger i sängen och är sjuk.. :( han har ont i halsen och har feber.. känns som att jag kommer ha samma sak om några dagar, men hoppas vekligen inte det! Nu ska jag gå ut och se om han sover, pussHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0