Flyttning..

Helgen har varit lugn och skön.. Flyttningen från lägenheten har börjat för min del iaf. Jag har börjat att packa ner små prylar i flyttkartonger, tagit ner tavlor osv.. De större möblerna kommer vi att börja flytta ut i helgen! :)
Kim satt och deklarerade nyss, men det gick inge bra för honom så det tog evigheter innan han var klar, så inte förrns nu har jag fått sätta mig och pluggat lite! Klockan elva på en söndagskväll. awsome!

I morgon är det skola igen, palla! Ska skynda mig skriva klart nu så jag kan krypa ner i sängen, godnatt (:

EricaSaknarEmma!

Kommentarer
Postat av: emma

EmmaSaknarEricaVäldigtMycket <3

2010-05-03 @ 11:24:00
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0