'Du lyfte mig om och om igen'

Oh vad jag gillar den låten! =)

Har stått och hjälpt mamma och Kerstin att gjort i ordning mat i 2½ timme nu.. har grymt ont i ryggen, så som jag får när jag står för länge.. Så då kom jag på den smarta idéen att gå och blogga! =)

Idag hade vi en lektion, Bara en lektion.. Kändes ganska värde att kliva upp tidigt och åka till Ljusdal för det, menmen =) Jag och Emma gick med varann och lyssnade på fåglar och orienterade oss i skogen med hjälp av en gps haha^^



Jaja, stannade iaf lite på engelskan för att se betyget som vi fick på nationella! Jag fick VG, blev faktiskt nöjd, trodde inte att det gick så pass bra som det gjorde. Känns bra det här! pössenÅhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0