4 bugg och en "coca-cola"

Igår vad det fest för pappa, B-E och Jonas! =) Riktigt skojj när man väl börjat dansa, och slapp stå i baren hela tiden!
Måste bara säga att jag tycker att min lilla syster är grym. Hon ställde sig upp på scen igår och sjöng för 140+ personer utan musik (hon sjöng hälsingevind och ingen kunde den på gitarr) och klarade det! asså att stå själv och allt, gud vad hon är modig tycker jag! Jag skulle aldrig vågat de..

Idag är det morsdag.. Jag&hjärtat ska snart åka ner till Järvsö och köpa blommor till våra mammor och ta ut de sista små sakerna från lägenheten och ge tillbaka nycklarna! =)

*/ Erica

P.s I love you

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, du stod ju knappt i baren någonting ;)

2010-05-31 @ 15:22:46
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0