mig plus han

Tio första
Första bästa kompis: Caroline tror jag. 
Första bil: har inte haft någon än =)
Första husdjur: egna husdjur, en hund
Första semester: cypern
Första jobb: på ett cafe
Första köpta skiva: Ingen aning 
Första riktiga kärlek: Kim Ädel =) 
Första piercing: öronen
Första konsert: Markolioo 

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Bacardi melon! :D
Senaste bilfärd: Av Kim när han hämtade mig från skolan igår <3 
Senaste filmen du såg: unfaithful
Senaste ringda telefonsamtal: älskling
Senaste bubbelbadet: Sist jag var i stockholm 
Senaste spelade cd: Absolute dance 
Senaste puss: Från Kim såklart :) 
Senaste gången du grät: Igår
Senaste måltiden: Kycklingklubba och ris

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nje, men lite små kåt första gången jag träffade Kim. haha
Fastnat med blicken i någons urringning: Njaa, tror inte det
Fått ditt hjärta krossat: Ah
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Japp
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Själv klart!

Sex saker du gjort idag
1. Försökt planerat fredagen
2. Blivit irriterad på matte läraren
3. Pussat hjärtat hejdå
4. Spelat kort (som vanligt)
5. Skrattat!
6. Pratat med älsklingen i telefonen

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Kim
2. Kommande sommarn
3. "coca-cola"
4. Datan
5. Mina djur


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Kim
2. Emma
3. Zacko
4. Morgan


Tre val

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör
1. Bygga hus, få ett barn och gifta mig!

2. Bli modell, rich and famous =)

 

En sak du ångrar: he-he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0