Dan före födelsedan!

Idag har jag bakat nästan hela dagen!
Det började med att jag bakade 2 sockerkakor i morse (eller ja, efter jag hade vaknat som var "morgon" för mig), en med citron, och en vanilj fylld.. Sedan hjälpte jag mamma att baka en 5 dubblad sats tårtbotten! nu är jag helt slut och ska vila mig lite så att min förkylning förhoppningsvis försvinner tills midsommar! =D puss o kram

Några bilder från öratjärn;







Jahopp, blev inga fler bilder för att internet laggaR.. aja, hann få upp några iaf =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ser skit mysigt ut! =)

2010-06-21 @ 19:46:25
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: erica

Att det var! =) men ganska trist ;) haha

2010-06-21 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0