I did it!

Jag har just upptäckt det roliga med att blogga! Det är när okända människor går in och läser och kommenterar gulliga saker! hehe, tack för det (=

För er som undrar så är jag blondin nu! hehe, vet att det är många som har skrikit rätt ut när jag har berättat att jag har varit sugen på det, men nu verkligen ville jag, so I did it! knäpper ett kort i morgon så ni får se hur det blev, nu har jag bevisat att det Går att färga från mörkbrun till blont. nu ska jag gå och ringa kim, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: äh vadå vädret? regnade i typ någon minut i början sen vart det inga fler skurar på hela kvällen :)

2010-07-30 @ 14:52:21
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0