Godmorgon!

Är nu helt nyvaken! Sitter vid kims dator och dricker lite frukost, ett halvt glas juice! Inatt hade jag så svårt att sova.. :( Låg skavfötters med Kimsen i Lenas soffa, när jag hört att alla har somnat (till och med katten bredvid mig) gjorde jag ett nytt försök att sova, och somnade efter någon timme.. vid 7 när kim åkte och jobba gick jag in till svärmor istället och la mig bredvid henne i hennes dubbelsäng! guuud vilken skön säng, så sov jag tills nu! =)

Idag ska jag försöka övertala kim att åka till ljusdal och kolla på skor, hårfärg och lite smink! skulle verkligen behöva det tills på lördag.. jaa, får se hur det går! hejdå.

Kommentarer
Postat av: olof andersson

fin blogg!

2010-07-29 @ 18:27:21
URL: http://olofsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0