A story of my life, searching for the right

Nu var det då länge sedan jag skrev sist! Har inte hunnit lägga upp några bilder på mina nya kläder heller.. vad usel jag är!

Igår
var det iaf dans, Sidskogsdans- Slåtterbalen. Kvällen började med en sponsormiddag på bygdegården, väldigt god mat faktiskt! Sedan bar det av till Christian på förfest, och senare vidare till självaste dansen =) Sen var man där till 2 tiden-> efterfest hos oss.. vid halv fyra begav markus, emma, erik och marika sig hemåt, så då beslutade jag mig för det samma, men ist kom kim upp, och vi blev uppe till fem! En skönhets sömn till två tyckte jag var behövligt.. hehe

Nu sitter jag och kim i garaget hos lena och jag upptäckte just hur mycket klockan är och insåg att det är måndag nu, kanske dags att gå och lägga sig..? puss o kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0