Uscha..

Igår var jag hur taggad som helst på Tranan.. Men ska inte ljuga, har ingen lust att åka dit...
Kim kom hem halv åtta i morse från att ha jobbat morgon-eftermiddag i torsdags, sedan innebandy på kvällen och satt sig i maskinen efter träningen och jobbat fram tills i morse.. Skulle gissa på att han vill sova ut och vill därför inte väcka han :/ Skulle dessutom behöva vara till skolan tur och retur och hämta lite skolprylar som jag behöver i helgen, och till sidskogen för att hämta kläder och stuffs till ikv.. Hur ska jag klara detta utan chafför? då blir man inte taggad, och speciellt inte med min röst. Helt igen satt och kan inte prata :o
Får helt enkelt se hur det blir, utan saker går det inte.........

Hatar att det inte går att dela in texten.. fungerar inte att trycka på enter två ggr.. :@
haha så gick det här nere nu då xD

Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0