Tiden går och sätter sina spår.

Usch och fy. Förstår inte att jag ska ha så svårt att sova på natten.. :( Klockan tre i natt var jag fortfarande vaken och kunde verkligen inte sova.. Så då ringde jag Kim, som satte sig i bilen och åkte hit! Vilken guldklimp! Hur som helst ställde jag mig och lagade mat åt oss, så vi kom inte i säng förrens fyra, sedan låg jag och kollade i taket och lyssnade på Kims andetag en lång stund. Låter skit töntigt men jag gjorde faktiskt det, haha!
Ställde klockan på 8 för att vi skulle flytta kartonger till huset, men stängde av larmet i sömnen och vaknade klockan 12 (y) haha.

Har ialla fall spenderat hela dagen åt att flytta och öppna kartonger i huset, men nu är vi ialla fall klar med köket, nästan! Eller jaa, hur som helst så har vi fortfarande 2 sovrum, en toa och 2 vardagsrum att möblera! Haha, kommer nog inte att bli färdigt förrens nästa år! =)

Har fått den bästa inflyttningspresenten man kan tänka sig av mamma, pappa, farmor & farfar! I morgon ska de åka och köpa basvaror och fylla upp vårat skafferi! Oroade mig lite innan hur mycket den summan skulle sluta på men tack, ni lättade mitt hjärta en del där!

P&K Erica

Kommentarer
Postat av: emma.

ååh skulle ha sänt iväg ett sms till mig, var också vaken till typ fyra för att markus skulle kolla på hockey.. ;p



sv: hihi jaa! :D hoppas verkligen jag kan ha den! (:

2010-12-29 @ 23:34:22
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

Åh de är väl drömmen de iaf? Att föräldrar eller liknande betalar den delen! De kommer bli kanon ni och huset! Skönt att ha något eget och skönt att de ligger i "Järvsö" :))))

Puss på er!

2010-12-30 @ 11:27:48
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0