Ojoj vad jag är duktig på att uppdatera..

Fredagen Var rolig i Bollnäs men verkligen inte värd 200 spänn. (Tågvärdinnan var helt flumig så "lurade" mig att betala 130 istället för 30 Järvs-Bollnäs... :( ) Annars var det kul!

Lördagen började med att jag jobbade på harsa 9-16. Lovade mig själv att aldrig festa / vara uppe länge och jobba dagen efter.. Missade tyvärr tre timmar av bakningen hos Lena menmen.. Kvällen blev riktigt mysig med julklapps lek å sånt, oturligt nog blev det lite missförstånd med julklapparna, så vi ska göra om det! =) hehe.. Blev mycket bakande, sedan åkte jag och Kim och hämtade Alias, så vi spelade det en sväng också, kan bara säga att jag och Sara röjde plan! hehe =)

Sen bar det av till Harsa igen på söndagen, och lovade mig en än gång att aldrig vara uppe länge och ha roligt innan en jobb dag..igen.. uscha menmen. =)

Gillar min statestik =) Bara med tanke på att mitt sista inlägg var för tre dagar sedan, det 17;de =)



P&K Erica

Kommentarer
Postat av: Kin

Du är duktig du hjärta =)

2010-12-20 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0