I just wanna use your love tonight, I don't wanna lose your love tonight.

Sådär! Nu har jag suttit här i cirka tre timmar och gjort om min blogg. Och jag som klagar på Kim att han lägger så mycket tid på CS.. Ooopsi!
Menmen =) Försöker se min nya header men det funkar inte =( Hoppas det funkar för er att se!
Jag hade tänkt att logga in en snabbis på face och bloggen, men hur det kan bli! La all tid på bloggen så nu fanns det ingen kvar till historian som jag skulle göra. Attans!
Nu ska jag äta lite kvällsfika tillsammans med sväris, sen gå och lägga mig och vänta (i sömnen) på Kim som förmodligen kommer hem inatt, men han ska ploga så han kanske inte kommer hem förrens i morgonbitti =(
Puss&Kram Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar finfint för mig :)

2010-12-16 @ 23:08:28
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0