FUCK YOU

Helgen har varit rolig, eller nått!
I fredags hade vi överraskningsfest för Linnéa, synd bara att det spårade ur, men tur som det var kom mammsen ner och rättade till det. Med andra ord kastade hon ut alla =) hehe..
I lördags klev jag upp riktigt tidigt och gjorde mig i ordning till lucia. Denna dag hade vi FULLT upp. Första uppträdandet hade vi klockan 10.30, sedan hade vi sju uppträdanden till + genrep i kyrkan! puh..
Igår hade vi lucia kröning i kyrkan.. Inte vet jag men tyckte det gick rent utav helvete! När jag blir nervös så blir jag väldigt fnissig, och igår var jag otroligt nervös, så då kunde jag nästan inte hålla mig för skratt vilken jag antar syndes så jag måste ha sett väldigt ful ut.. Menne, nu är det gjort, och aldrig att jag kommer att ställa mig på en "scen" igen. Usch.
Då glömde jag även min väska med allt mitt smink, men som tur tog ängeln Elina med sig den, men oturligt nog har jag inget att sminka mig med, men orkar allvarligt inte det, känner mig otroligt trött och har extremt ont i halsen!

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0