Dag två

Därför bloggar jag.

Jadu, vad ska man skriva här..?
Från en början hade jag inte tänkt att börja blogga, har aldrig riktig gillat att man lägger ut sitt liv på internet (vart man bor och så). Men tyckte att det var riktigt roligt att läsa andras så en dag bestämde jag mig bara att börja =) haha..
Nu har jag märkt att det känns bra att logga in och skriva av sig några rader och lägga in några bilder på vad man har gjort. Har funderat på att slutat blogga ett x antal gånger för att jag inte har tyckt att det har varit spec roligt, men har märkt att det kommer och går i perioder, andra gånger kan jag göra 5 st inlägg på en dag och tycka att det är super skoj! =)

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0