Dag tre

Mina tre största intressen

Det första jag kan komma på som mitt intesse är jakten.
Jag har varit med ute i skogen sedan jag var... 3? 4 år? Minns inte ens första gången som jag satt på ett pass med farfar! Nu för tiden så jagar jag älg, björn, hare, rådjur och fåglar. Ska ta jägarexamen nu i vinter så att jag får jaga "påriktigt", går just nu under uppsiktsjakt.
Bara helt random så har jag en fri älg i vinter på hunden, så förhoppningsvis så får jag skjuta en sådan nu i vinter =)




Åka skoter & angla

Något som vi har gjort i min familj sedan vi kommit hem från BB typ =)
Jag har alltid älskat att åka skoter och har börjat puttra på gården när de första flingorna har kommit, men sedan kim köpte skoter och skjutsat mig så har jag ändrade meningar om det, men tror jag fortfarande tycker om det, lite iaf! Men anglingen kan ingen ta ifrån mig! hehe Längtar riktigt mycket nu tills isen har lagt sig ordentligt och man kan börja angla! Riktigt roligt!




Mitt tredje och sista intresse är att vara med Kim och mina vänner

Alla som har kille/tjej och kompisar måste ha ett intresse att umgås med dom, så det behöver jag nog inte ens förklara ;)

P&K Erica

Kommentarer
Postat av: emma.

hahah älska första bilden när du ligger med kepsen (stavning?) över ansiktet x)

2010-12-05 @ 19:36:11
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0