Dag ett.

Jag heter Erica Ling. Bor för tillfället i Sidskogen hos mina föräldrar tillsammans med min pojkvän! Kanske, förhoppningsvis inte, så går flyttlasset till våran gamla lägenhet om någon vecka..
För övrigt så är jag 16 år, kort, har halvlångt blont hår, gröna ögon osv.. Jag är uppväxt mitt ute i skogen (haha) och har bott där i hela mitt liv tills jag träffade min kille i Maj -09 och pang schong så flyttade vi ihop och har bott tillsammans på olika ställen i ca 1½ år och varit förlovade i 1 år. =)
Mina intressen är att vara med Kim, umgås med kompisar, festa, jaga och se på en bra film.
Just nu är jag super lycklig och älskar mitt liv!

Eh, det får duga, det skulle ändå bara vara en kort presentation av mig själv!

P&K Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0