Uppe med tuppen!

Jadu.. i natt blev det inte så mkt sömn här inte.. jag skulle sova med kim i sängen som Lena hade bäddat upp åt mig, men så kröp kim ner as well, men oturligt nog buttade han ut mig, så jag somnade på golvet och sov där till klockan 05,00 sedan gick jag och la mig i soffan, men kunde inte somna om.. :( När kim skulle iväg och jobba lyfte han över mig till sängen (han lyfte verkligen som en prins lyfter en prinsessa haha). Hann knappt somna om innan Lena sprang runt och sa, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu. så då gick jag upp och tog ut en fågel som katterna släpat in, tyvärr var den skadad så jag fick gå ut och avliva den.. tro inte att jag kan somna om efter en sådan uppvakning! Det blir tidig sängdags i kväll istället.. Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0