Uppe med tuppen! för andra gången =)

Nu har jag varit duktig, jag är van att kliva upp vid 12-12,30 om dagarna, så nu blev jag lite stolt att jag fakrtiskt vaknade halv åtta, helt själv! Glömt min tele (som vanligt) i sidskogen så därför hade jag ingen väckarklocka, men vaknade endå =) jaja, över till något annat.
Idag ska jag, Eve och Stina åka till Ljusdal, min skola, där evelina senare ska börja och det kommer att gå BRA! När jag ändå är i Ljusdal ska jag nog passa på att köpa block inför skolstarten. Känns lite konstigt att hela sommarlovet har packat ihop och gått och om en vecka så står man där igen och ska gå i 2;an.. ojojoj, jag har inte tänkt på det viset än, men nu råkade jag göra det.. :s

Nu ska jag gå och ringa kim och fixa det sista innan jag drar, hejdå! /-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0