The moon's my teacher, and I'm her student

Nyss hemkommen från en kväll på torön! eller ja, en fisketur iaf =)=) åkte dit, fick napp och en gädda, sen knatade jag och emma över bron och köpte oss en varsin glass och satte oss ner för att prata lite! härligt att få några ensamma stunder med dig gumman.. hehe, sitter hos lena nu och ska snart gå och lägga mig och sussa.

Imorgon; vid fem tiden blir det lite aktiviteter med släkten plus alla andra som är bjuden till kusins bröllop på lördag! Dessutom fyller min morbror år..
Lördag; Bröllop på dagen, sedan fest på kvällen och in på natten.. känns som att jag kommer ha fullt upp och inte kommer hinna att gå in hit och skriva något.. det märks, godnatt people

Kommentarer
Postat av: emma

åå vi måste ses nå mer! Blev ju så kort stund nu :( <3

2010-08-05 @ 23:02:04
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0