Biggan och morgonrocken fortsatte..

känner mig måttligt irriterd just nu.. -.- måsta bara säga det! Som tur fick min rubrik mig på bättre humör! :D
jaja, gårdagen spenderades med BästasteEmma hemma hos henne enda tills klockan ett, då gick vi ner och åt lite natt fika och Kimpen kom och hämtade mig, stackarn (eMA) var vaken så länge för att jag låg och kollade på Livet (i en)enligt (T)Rosa och hon som skulle upp och jobba i dag.. hoppas inte att du somnade med penseln i handen!

ikväll ska vi iaf ta en tur med Pelle Strid och hans båt! kanske det blir ett dopp i det blå också, härligt! Får se om jag åker hem till mor och far något också, har inte varit hem eller pratat med dem på 2 dagar.. kanske dags att visa upp sig nu då! (:

Kommentarer
Postat av: emma

haha åå biggan!! :') Nejdå, fick lite sovmorgon för min käre far glömde bort mig så han väckte mig aldrig x)

2010-08-11 @ 16:21:42
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0