Plugg, plugg, plugg..

Kom just hem från en härlig tur med Mynta ut på täckten! Nu är det bara till att plugga för min del.. Jag har en svenska novell att skriva färdigt, några samhällsuppgifter, läsa ut engelska boken som jag bara har kommit halvvägs i(!), 3 st hästkunskapsuppgifter som jag ska göra färdiga och skicka in, en tyska läxa, sen så ska jag läsa till naturkunskapen på tisdag, om jag orkar ;)

I morgon ska jag skicka tillbaka min telefon som inte funkade som den skulle.. men ska få testa Fannys tele istället, och få se om jag kanske köper den :) om inte, får jag och älskling ta en tripp till elgiganten och spana! Nu har inte jag tid att sitta här längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0